Snel geld verdienen? Dat is kortetermijndenken! Investeer in klantrelaties en durf verrassend uit de hoek te komen. Zo bind je jouw klanten!  

Opleidingskosten
€ 35,-
Data, locatie en aanmelden
Data, locatie en aanmelden

Omschrijving

Deze training is niet alleen voor de salesafdeling of de klantenservice. Wil je er alles aan doen om je klanten gelukkig te maken, dan moet elke vezel van de organisatie daarvan doordrongen zijn.In deze training leer je hoe je jezelf en je organisatie positioneert als dé autoriteit in jullie branche. Aan de hand van een aantal inspirerende voorbeelden leer je hoe je jouw klant een wauw-ervaring bezorgt.

In de online training ‘Blije klanten blijven’ leer je hoe je een perfecte band opbouwt met je klanten, waardoor ze klanten blijven en jouw omzet dus verhoogt. Tal van inspirerende voorbeelden maken je het nut van klantbehoud haarfijn duidelijk.In de online training ‘Blije klanten blijven’ worden de volgende onderwerpen behandeld:
  1. Consumptie niet verplicht
  2. Kleur bekennen
  3. Alles is aandacht
  4. Nét even anders
  5. Van klant… naar ambassadeur
‘Blije klanten blijven’ is een online training die bestaat uit onder andere een animatiefilmpje, magazines, opdrachten, een quiz, een toets, video’s en een interview.

Hoestart ik de training op?

Zodraje bent aangemeld staat de module direct klaar in je leeromgeving onder 'Mijntrainingen'. Je kunt dus meteen aan de slag! De training bevat ook eengroepsopdracht (WorkOut) waarmee je het onderwerp op een praktische manier kuntoefenen op de werkvloer. Deze opdracht ontvang je als bijlage van jeinschrijvingsbevestiging per e-mail.


De kosten voor een individueel lidmaatschap bij GoodHabitz zijn € 35,00 incl. BTW. Hiermee krijg je toegang tot alle online trainingen van GoodHabitz ter waarde van € 199,- ex BTW. Heeft de corporatie waar je werkzaam bent al een GoodHabitz lidmaatschap bij de Corporatie Academie dan worden deze kosten niet doorberekend.

Dit speciale aanbod is tijdelijk en wordt mede mogelijk gemaakt door FLOW.