Omschrijving
Stel... Er staat iemand voor de balie. Deze, laten we zeggen, mevrouw, wil bij jou geld pinnen, maar je bent van de woningbouwvereniging. Dus pinnen zit er niet in. Of je hebt iemand aan de telefoon die een boel vragen heeft over de woning, maar ineens niet meer weet wie hij nu eigenlijk aan de telefoon heeft. En zo zijn er nog veel meer situaties te bedenken....
Harstikke lastig, voor alle partijen. Want je wilt iemand netjes te woord staan en verder helpen, maar dat gaat niet altijd even makkelijk.
Mensen die zich onbegrepen voelen worden meestal verdrietig of boos. En dan ben je verder van huis.
Nu is dit natuurlijk niet altijd op te lossen, maar met een paar simpele trucjes (ja, zo noem ik het maar even) en wat meer kennis kom je al snel een heel eind verder. Ik heb geen verstand van de woningbouwwereld, maar wel van onbegrepen gedrag. Bijvoorbeeld bij dementie.
Ben jij nieuwsgierig welke trucjes ik jou kan leren? Kom dan naar de workshop “omgaan met onbegrepen gedrag”.
Kosten
Onderdeel | Prijs |
---|---|
Kosten Training | 50,- |