Leer alles over het voeren van een klantgericht telefoongesprek. Zó houd je klanten tevreden!

Opleidingskosten
€ 35,-
Data, locatie en aanmelden
Data, locatie en aanmelden

Omschrijving

Hoe neem je de leiding over een telefoongesprek? Hoe luister je actief? En hoe ga je om met klachten? Leer het in de online training 'Klantgericht telefoneren'. De online training is bestemd voor iedereen die weleens klanten aan de lijn heeft.

Klantgericht telefoneren leer je door jezelf te trainen in vaardigheden zoals de leiding nemen, luisteren, en klachten afhandelen.

In de online training komen de volgende onderwerpen aan bod:
  • Een goed telefoongesprek
  • De leiding nemen
  • Écht luisteren
  • Omgaan met klagende klanten
  • Tips & trucs

De training is een mix van video's, tests, quizzen, opdrachten en magazines.

Hoe start ik de training op?
Zodra je bent aangemeld staat de module direct klaar in je leeromgeving onder 'Mijn trainingen'. Je kunt dus meteen aan de slag! De training bevat ook een groepsopdracht (WorkOut) waarmee je het onderwerp op een praktische manier kunt oefenen op de werkvloer. Deze opdracht ontvang je als bijlage van je inschrijvingsbevestiging per e-mail.

De kosten voor een individueel lidmaatschap bij GoodHabitz zijn € 35,00 incl. BTW. Hiermee krijg je toegang tot alle online trainingen van GoodHabitz ter waarde van € 199,- ex BTW. Heeft de corporatie waar je werkzaam bent al een GoodHabitz lidmaatschap bij de Corporatie Academie dan worden deze kosten niet doorberekend.

Dit speciale aanbod is tijdelijk en wordt mede mogelijk gemaakt door FLOW.