Leer alles over het voeren van een klantgericht telefoongesprek. Zó houd je klanten tevreden!

Opleidingskosten
€ 35,-

Omschrijving

Hoe neem je de leiding over een telefoongesprek? Hoe luister je actief? En hoe ga je om met klachten? Leer het in de online training 'Klantgericht telefoneren'. De training is een mix van video's, tests, quizzen, opdrachten en magazines. De online training 'Klantgericht telefoneren' is bestemd voor iedereen die weleens klanten aan de lijn heeft.

Klantgericht telefoneren leer je door jezelf te trainen in vaardigheden zoals de leiding nemen, luisteren, en klachten afhandelen. De online training bestaat uit 5 modules:
  • Een goed telefoongesprek
  • De leiding nemen
  • Écht luisteren
  • Omgaan met klagende klanten
  • Tips & trucs


Hoestart ik de training op?

Zodraje bent aangemeld staat de module direct klaar in je leeromgeving onder 'Mijntrainingen'. Je kunt dus meteen aan de slag! De training bevat ook eengroepsopdracht (WorkOut) waarmee je het onderwerp op een praktische manier kuntoefenen op de werkvloer. Deze opdracht ontvang je als bijlage van jeinschrijvingsbevestiging per e-mail.


De kosten voor een individueel lidmaatschap bij GoodHabitz zijn € 35,00 incl. BTW. Hiermee krijg je toegang tot alle online trainingen van GoodHabitz ter waarde van € 199,- ex BTW. Heeft de corporatie waar je werkzaam bent al een GoodHabitz lidmaatschap bij de Corporatie Academie dan worden deze kosten niet doorberekend.

Dit speciale aanbod is tijdelijk en wordt mede mogelijk gemaakt door FLOW.