Maak van eenmalige klanten terugkerende klanten! Help ze bij hun probleem, versterk jullie relatie en overtref verwachtingen!

Opleidingskosten
€ 35,-

Omschrijving

Klant is koning. Klinkt leuk, maar hoe houd je een koning tevreden? Watheeft hij nodig? En hoe kun jij hem daarbij helpen? Iedereen wil de koninginlijven als klant, dus hoe zorg jij ervoor dat je onderscheidend bent? Watzorgt ervoor dat hij voor jou kiest? En dat hij klant blijft?

Voor wie is deze training?
Iedereen wil tevreden klanten. Klanten die terugkomen. En het liefst klantendie zelfs reclame voor je maken. In deze training leer je hoe je dat voorelkaar krijgt. Alles komt aan bod: hoe je je in de klant verplaatst, een relatiemet hem opbouwt, hoe je hem helpt met zijn probleem en hoe je nét datbeetje extra levert. Bovendien leer je hoe je op de juiste manier omgaat metverwachtingen van jouw klanten.

Hoe start ik de training op?
Zodra je bent aangemeld staat de module direct klaar in je leeromgeving onder 'Mijn trainingen'. Je kunt dus meteen aan de slag! De training bevat ook een groepsopdracht (WorkOut) waarmee je het onderwerp op een praktische manier kunt oefenen op de werkvloer. Deze opdracht ontvang je als bijlage van je inschrijvingsbevestiging per e-mail.


De kosten voor een individueel lidmaatschap bij GoodHabitz zijn € 35,00 incl. BTW. Hiermee krijg je toegang tot alle online trainingen van GoodHabitz ter waarde van € 199,- ex BTW. Heeft de corporatie waar je werkzaam bent al een GoodHabitz lidmaatschap bij de Corporatie Academie dan worden deze kosten niet doorberekend.

Dit speciale aanbod is tijdelijk en wordt mede mogelijk gemaakt door FLOW.