Type opleiding
Klassikaal
Duur
1 dag
Opslaan
Opslaan als favoriet Opgeslagen als favoriet

Omschrijving

De klant van nu stelt hoge eisen en is vaak goed geïnformeerd. Als vakman kom je bij allerlei verschillende mensen over de vloer. Meestal verloopt alles soepel en kan je lekker aan het werk. Ook krijg je te maken met 'lastige' situaties of veeleisende types. Tijdens deze training leer je hoe je als ambassadeur te werk gaat en meer doet dan je klant verwacht! Dat noemen we nu excellente service! En mooi meegenomen: een blije klant maakt jouw werk makkelijker. De training 'Vakman als ambassadeur' heeft een positieve invloed op zowel de externe klant als de interne klant. Een beleving die resulteert in een positieve klantbeleving.

Resultaat

  • Je leer de etiquette van zakelijk en vriendelijk communiceren
  • Je leert wat klanten verwachten van een zakelijk en professioneel (telefoon)gesprek
  • Je beheerst de basis gespreksvaardigheden
  • Je bent de regisseur van het gesprek
  • Je verbetert je klantgerichtheid en je verhoogt de klanttevredenheid
  • Je hebt inzicht in jouw persoonlijke manier van communiceren

Doel van deze opleiding

De wijze waarop het contact verloopt met je klanten bepaalt grotendeels het beeld van jouw organisatie. Je hebt één kans om een uitstekende eerste indruk achter te laten!

Wil je weten hoe je excellente service biedt? Hoe je professioneel en klantvriendelijk communiceert? Hoe je omgaat met klachten en 'lastige' klanten? Hoe je de leiding houdt in het gesprek? Hoe je slecht nieuws overbrengt? Hoe je structuur aanbrengt in het gesprek? Dan mag je deze training niet missen!

Inhoud van de training

  • Kracht van de 1e indruk
  • Van Vakman tot Ambassadeur
  • Het verschil maken voor onze klanten (intern & extern)
  • Communicatie quiz
    • Verbale, non-verbaal, paraverbaal
  • Communiceren met emotie & inhoud
  • Power of Words
  • Gespreksvaardigheden
    • Luisteren, samenvatten & doorgronden
    • Structuur van het gesprek
    • Vraagtechnieken
  • Het gesprek regisseren
  • Omgaan met weerstand en 'lastige' situaties
  • Praktijkcases & Rollenspel
  • Evaluatie & Afsluiting

Werkwijze
De training is praktijkgericht en de voorbeelden zijn direct toepasbaar in jouw werk. Een interactief programma met opdrachten, filmfragmenten en rollenspellen en gespreksopnamen. Een beleving die resulteert in een positieve klantbeleving.

Planning

Datum Tijd Locatie Aanmelden
23-11-2020
09:30 - 16:30 Regio Amsterdam Aanmelden
18-02-2021
09:30 - 16:30 Regio Eindhoven Aanmelden
28-06-2021
09:30 - 16:30 Regio Zwolle Aanmelden
05-10-2021
09:30 - 16:30 Regio Utrecht Aanmelden
Datum 23-11-2020
Tijd 09:30 - 16:30
Locatie Regio Amsterdam
Datum 18-02-2021
Tijd 09:30 - 16:30
Locatie Regio Eindhoven
Datum 28-06-2021
Tijd 09:30 - 16:30
Locatie Regio Zwolle
Datum 05-10-2021
Tijd 09:30 - 16:30
Locatie Regio Utrecht

Kosten

Onderdeel Prijs
Training € 425,-
Arrangementskosten € 65,-

Arrangementskosten
De arrangementskosten betaal je voor koffie, thee, lunch en het gebruik van een locatie.

Opleidingskosten
€ 425,-
Incompany training

Op zoek naar een op maat gemaakte training voor jouw organisatie of team? Vraag dan de incompany training aan.

Aanvragen
Wachtkamer

Geen geschikte datum of locatie? Schrijf je in voor de wachtkamer. Dan houden we je op de hoogte van de nieuwe planning.

Inschrijven

Vragen?

Bel of mail ons gerust.

info@watdoejijmorgen.nl
088 - 2032832