Type opleiding
Klassikaal
Duur
1 dag
Opslaan
Opslaan als favoriet Opgeslagen als favoriet

Omschrijving

De klant van nu stelt hoge eisen en is vaak goed geïnformeerd. Als vakman kom je bij allerlei verschillende mensen over de vloer. Meestal verloopt alles soepel en kan je lekker aan het werk. Ook krijg je te maken met 'lastige' situaties of veeleisende types. Tijdens deze training leer je hoe je als ambassadeur te werk gaat en meer doet dan je klant verwacht! Dat noemen we nu excellente service! En mooi meegenomen: een blije klant maakt jouw werk makkelijker. De training 'Vakman als ambassadeur' heeft een positieve invloed op zowel de externe klant als de interne klant. Een beleving die resulteert in een positieve klantbeleving.

Resultaat

  • Je leer de etiquette van zakelijk en vriendelijk communiceren
  • Je leert wat klanten verwachten van een zakelijk en professioneel (telefoon)gesprek
  • Je beheerst de basis gespreksvaardigheden
  • Je bent de regisseur van het gesprek
  • Je verbetert je klantgerichtheid en je verhoogt de klanttevredenheid
  • Je hebt inzicht in jouw persoonlijke manier van communiceren

Doel van deze opleiding

De wijze waarop het contact verloopt met je klanten bepaalt grotendeels het beeld van jouw organisatie. Je hebt één kans om een uitstekende eerste indruk achter te laten!

Wil je weten hoe je excellente service biedt? Hoe je professioneel en klantvriendelijk communiceert? Hoe je omgaat met klachten en 'lastige' klanten? Hoe je de leiding houdt in het gesprek? Hoe je slecht nieuws overbrengt? Hoe je structuur aanbrengt in het gesprek? Dan mag je deze training niet missen!

Inhoud van de training

  • Kracht van de 1e indruk
  • Van Vakman tot Ambassadeur
  • Het verschil maken voor onze klanten (intern & extern)
  • Communicatie quiz
    • Verbale, non-verbaal, paraverbaal
  • Communiceren met emotie & inhoud
  • Power of Words
  • Gespreksvaardigheden
    • Luisteren, samenvatten & doorgronden
    • Structuur van het gesprek
    • Vraagtechnieken
  • Het gesprek regisseren
  • Omgaan met weerstand en 'lastige' situaties
  • Praktijkcases & Rollenspel
  • Evaluatie & Afsluiting

Werkwijze
De training is praktijkgericht en de voorbeelden zijn direct toepasbaar in jouw werk. Een interactief programma met opdrachten, filmfragmenten en rollenspellen en gespreksopnamen. Een beleving die resulteert in een positieve klantbeleving.

Planning

Datum Tijd Locatie Aanmelden
30-01-2024
09:00 - 16:30
Regio Rotterdam
Aanmelden
11-06-2024
09:00 - 16:30
Regio Amsterdam
Aanmelden
23-10-2024
09:00 - 16:30
Regio Utrecht
Aanmelden
Datum, tijd & locatie
30-01-2024 09:00 - 16:30
Corporatie Academie - Regio Rotterdam
Datum, tijd & locatie
11-06-2024 09:00 - 16:30
Exacte locatie volgt - Regio Amsterdam
Datum, tijd & locatie
23-10-2024 09:00 - 16:30
Exacte locatie volgt - Regio Utrecht

Kosten

Onderdeel Prijs
Training € 455,-
Arrangementskosten € 75,-

Toelichting op arrangementskosten

Wij verzorgen de trainingslocatie en een arrangement bestaande uit koffie, thee, water en lunch. De kosten hiervoor bedragen € 65,- per dag. Als wij de training organiseren bij een corporatie die lid van ons is, dan bedragen de kosten € 25,- per dag. Deze kosten worden volledig teruggegeven aan de betreffende corporatie.

Opleidingskosten
€ 455,-
Incompany training

Op zoek naar een op maat gemaakte training voor jouw organisatie of team? Vraag dan de incompany training aan.

Aanvragen
Wachtkamer

Geen geschikte datum of locatie? Schrijf je in voor de wachtkamer. Dan houden we je op de hoogte van de nieuwe planning.

Inschrijven

Vragen?

Bel of mail ons gerust.

info@watdoejijmorgen.nl
088 - 2032832