Type opleiding
Klassikaal
Duur
1 dagdeel
Opslaan
Opslaan als favoriet Opgeslagen als favoriet

Omschrijving

Binnen jouw team is een goede en open communicatie belangrijk. Naast de interne communicatie heb je ook te maken met bewonersgedrag.

Een optimale samenwerking met collega's en bewoners is uitsluitend mogelijk als er binnen een team ruimte is voor feedback. Feedback is meer dan opbouwende kritiek, feedback is ook het geven van complimenten en het kunnen ontvangen van feedback als een cadeau.

Vind je het lastig om je collega's aan te spreken of ben je juist recht voor z'n raap? Is er voor jou een verschil tussen feedback geven aan collega's en bewoners?

Resultaat

  • Handvatten voor het geven van feedback: do's en don'ts.
  • Wees je eigen leider: actief aan de slag met de ontvangen feedback.
  • Je hebt inzicht in je eigen houding en gedrag en dat van collega's.
  • Meer begrip, open communicatie, een hecht team en verbetering van de interne klantgerichtheid

Doelgroep

  • Vakmannen
  • KCC-medewerkers
  • Verhuurmakelaars
  • Opzichters
  • Sociaal beheerders
  • Medewerkers leefbaarheid
  • Projectmedewerkers
  • Managers

Feedback geven en ontvangen is onmisbaar voor een optimale en effectieve samenwerking. Het is cruciaal voor teams die continu goed willen presteren en waar openheid en respect centraal staan.

Doel van deze opleiding

  • Welkom en kennismaken
  • Persoonlijke leerdoelen
  • Aannames doen
  • Het belang van feedback
  • Hoe het jij 't het liefst?
  • De 4G-methode
  • Praktijkcases en voorbeelden
  • Oefeningen
  • Complimentendouche
  • Wat levert het op?
  • Persoonlijke beloften

Werkwijze
In deze training leer je hoe je op positieve en constructieve wijze feedback geeft en rekening houdt met de gevoelens van de ander. Maar ook: sta je open voor het ontvangen van feedback? Hoe ga je om met een collega of bewonder die je aanspreekt op jouw gedrag en manier van werken? Ervaar feedback als een cadeau, het is een kans om iets te leren!

Planning

Datum Tijd Locatie Aanmelden
02-10-2020 Startgarantie
09:30 - 12:30 Amsterdam Aanmelden
25-01-2021
13:30 - 16:30 Regio Zwolle Aanmelden
15-04-2021
13:30 - 16:30 Regio Eindhoven Aanmelden
07-09-2021
13:30 - 16:30 Regio Utrecht Aanmelden
Datum 02-10-2020
Startgarantie
Tijd 09:30 - 12:30
Locatie Amsterdam
Datum 25-01-2021
Tijd 13:30 - 16:30
Locatie Regio Zwolle
Datum 15-04-2021
Tijd 13:30 - 16:30
Locatie Regio Eindhoven
Datum 07-09-2021
Tijd 13:30 - 16:30
Locatie Regio Utrecht

Kosten

Onderdeel Prijs
Training € 395,-
Arrangement € 35,-

Arrangementskosten
De arrangementskosten betaal je voor koffie, thee, lunch en het gebruik van een locatie

Opleidingskosten
€ 395,-
Incompany training

Op zoek naar een op maat gemaakte training voor jouw organisatie of team? Vraag dan de incompany training aan.

Aanvragen
Wachtkamer

Geen geschikte datum of locatie? Schrijf je in voor de wachtkamer. Dan houden we je op de hoogte van de nieuwe planning.

Inschrijven

Vragen?

Bel of mail ons gerust.

info@watdoejijmorgen.nl
088 - 2032832