Omschrijving
Tijdens deze 2-daagse training krijg je inzicht in je eigen gedrag en het effect hiervan op het verloop van een gesprek en je leert dat van anderen analyseren en sturen. Je leert hoe je verschillende soorten gesprekstechnieken kunt toepassen en op verschillende niveaus doelgericht interventies kunt plegen. Ook jouw eigen vaardigheden, om het doel van een gesprek te realiseren, worden vergroot.
Resultaat
Je leert hoe je op een doelmatige en professionele wijze je taken en werkzaamheden als technisch beheerder/opzichter voor beheer en onderhoud van vastgoed kunt organiseren en uitvoeren.
Doelgroep
Opzichters, beheerders of technisch/facilitair medewerkers van woningcorporaties. Voor de opleiding krijg je eerst een intake.
Dit heb je nodig:
- Het diploma MBO Bouwkunde niveau 4 OF het BOB-diploma Elementaire Bouwkunde A én een diploma MBO niveau 4.
Doel van deze opleiding
- Wat is, en hoe werkt een communicatiemodel?
- Alles over basisvaardigheden.
- Alles over discussietechnieken.
- Het inzetten van vraagtechniek als gesprekssturing.
- Hoe zet je klantgerichte gesprekstechniek in?
- Welke soorten gesprekken zijn er?
- Omgaan met klachten (van opdrachtgevers, bewoners en collega’s).
- Omgaan met problemen.
- Alles over communicatiestijlen.
Bijzonderheden
Planning
Datum | Tijd | Locatie | Aanmelden |
---|---|---|---|
04-12-2024
09:00 - 20:00
Aristo Utrecht (Lunetten) - Utrecht
11-12-2024
09:00 - 16:00
Aristo Utrecht (Lunetten) - Utrecht
Dit is een meerdaagse training
|
Vol |
04-12-2024 09:00 - 20:00
Aristo Utrecht (Lunetten) - Utrecht
11-12-2024 09:00 - 16:00
Aristo Utrecht (Lunetten) - Utrecht
Kosten
Onderdeel | Prijs |
---|---|
Trainingsprijs excl. BTW | € 1.650,- |