Omschrijving
Als KCC medewerker heb je een belangrijke taak binnen de organisatie. Zo ben je als eerste aanspreekpunt het 'gezicht' van de organisatie en verantwoordelijk voor het afhandelen van honderden telefoontjes. Je krijgt te maken met allerlei verschillende vragen, klachten en meldingen. De druk is hoog en de klant van vandaag de dag heeft hoge verwachtingen! Hoe ga jij om met deze druk? Hoe blijf je klantgericht en zorg je dat huurders optimale service ervaren? Hoe let je op je gesprekstijd en houd je de regie tijdens het gesprek? Hoe zorg je ervoor dat je niet op de automatisch piloot gaat en juist creatief bent in de manier waarop je communiceert met klanten?
Wil jij ook het verschil maken en creatief en authentiek communiceren met klanten? Dan is deze training iets voor jou! Je leert hoe je het gesprek op een positieve manier beïnvloedt en ieder gesprek vol zelfvertrouwen aangaat.
Volg dan deze training vol met oefeningen, filmfragmenten, beknopte theorie en eigen inbreng!
Resultaat
- Meer tevreden klanten
- Je leert hoe je creatiever communiceert
- Je leert hoe je weerstand in gesprekken positief kunt beïnvloeden
- Meer afwisseling in je gesprekken
- Meer aandacht voor de klant
- Je houdt de regie tijdens het gesprek
- Je gesprekken worden korter én vriendelijker
- Je haalt nog meer plezier uit ieder gesprek!
Doelgroep
Deze training is voor medewerkers klantcontact / KCC medewerkers
Extra bijzonderheden
Neem je eigen mobiel mee naar de training!
Doel van deze opleiding
- Welkom en doelstelling
- Communicatiequiz
- Positief beïnvloeden met taal
- Creatief en authentiek reageren op de klant
- Dansen versus sleuren
- Het ultieme klantgesprek + interactieve werkvorm
- Iedere klant is anders (DISC)
- Omgaan met 'lastige' klanten en situaties
- Oefenen met praktijkcases
- Persoonlijk actieplan!
- Evaluatie en afsluiting
Werkwijze
Deze training is een interactieve training vol met oefeningen, filmfragmenten, beknopte theorie en eigen inbreng.En neem je eigen mobiel mee, want bellen is toegestaan! :)
Planning
Datum | Tijd | Locatie | Aanmelden |
---|---|---|---|
26-11-2024
|
09:30
- 16:30
|
Regio Arnhem
|
Aanmelden |
26-11-2024 09:30 - 16:30
Corporatie Academie - Regio Arnhem
Kosten
Onderdeel | Prijs |
---|---|
Training | € 500,- |
Arrangementskosten | € 85,- |
Toelichting op arrangementskosten
Wij verzorgen de trainingslocatie en een arrangement bestaande uit koffie, thee, water en lunch. De kosten hiervoor bedragen € 65,- per dag. Als wij de training organiseren bij een corporatie die lid van ons is, dan bedragen de kosten € 25,- per dag. Deze kosten worden volledig teruggegeven aan de betreffende corporatie.