Type opleiding
Klassikaal
Duur
1 dag
Opslaan
Opslaan als favoriet Opgeslagen als favoriet

Omschrijving

Als KCC medewerker heb je een belangrijke taak binnen de organisatie. Zo ben je als eerste aanspreekpunt het 'gezicht' van de organisatie en verantwoordelijk voor het afhandelen van honderden telefoontjes. Je krijgt te maken met allerlei verschillende vragen, klachten en meldingen. De druk is hoog en de klant van vandaag de dag heeft hoge verwachtingen! Hoe ga jij om met deze druk? Hoe blijf je klantgericht en zorg je dat huurders optimale service ervaren? Hoe let je op je gesprekstijd en houd je de regie tijdens het gesprek? Hoe zorg je ervoor dat je niet op de automatisch piloot gaat en juist creatief bent in de manier waarop je communiceert met klanten?

Wil jij ook het verschil maken en creatief en authentiek communiceren met klanten? Dan is deze training iets voor jou! Je leert hoe je het gesprek op een positieve manier beïnvloedt en ieder gesprek vol zelfvertrouwen aangaat.

Resultaat

  • Meer tevreden klanten
  • Je leert hoe je creatiever communiceert
  • Je leert hoe je weerstand in gesprekken positief kunt beïnvloeden
  • Meer afwisseling in je gesprekken
  • Meer aandacht voor de klant
  • Je houdt de regie tijdens het gesprek
  • Je gesprekken worden korter en vriendelijker
  • Je haalt nog meer plezier uit ieder gesprek!

Doelgroep
Deze training is voor ervaren medewerkers klantcontact / KCC medewerkers

Extra bijzonderheden
Neem je eigen mobiel mee naar de training!

Doel van deze opleiding

  • Welkom en doelstelling
  • Communicatiequiz
  • Positief beïnvloeden met taal
  • Creatief en authentiek reageren op de klant
  • Dansen versus sleuren
  • Het ultieme klantgesprek + interactieve werkvorm
  • Iedere klant is anders (DISC)
  • Omgaan met 'lastige' klanten en situaties
  • Oefenen met praktijkcases
  • Persoonlijk actieplan!
  • Evaluatie en afsluiting

Werkwijze
Deze training is een interactieve training vol met oefeningen, filmfragmenten, beknopte theorie en eigen inbreng.En neem je eigen mobiel mee, want bellen is toegestaan! :)

Planning

Datum Tijd Locatie Aanmelden
20-04-2023
09:30 - 16:30
Regio Hilversum
Aanmelden
07-09-2023
09:30 - 16:30
Regio Amsterdam
Aanmelden
Datum, tijd & locatie
20-04-2023 09:30 - 16:30
Exacte locatie volgt - Regio Hilversum
Datum, tijd & locatie
07-09-2023 09:30 - 16:30
Exacte locatie volgt - Regio Amsterdam

Kosten

Onderdeel Prijs
Training € 395,-
Arrangementskosten € 75,-
Documentatie € 7,50

Toelichting op arrangementskosten

Wij verzorgen de trainingslocatie en een arrangement bestaande uit koffie, thee, water en lunch. De kosten hiervoor bedragen € 65,- per dag. Als wij de training organiseren bij een corporatie die lid van ons is, dan bedragen de kosten € 25,- per dag. Deze kosten worden volledig teruggegeven aan de betreffende corporatie.

Ervaringen (2)

Nancy
Stek Wonen • Kcc
juni 2022
Goede sfeer duidelijk en gelachen
Anoniem
Anoniem
juni 2022
Goede tips en tricks om in de praktijk toe te kunnen passen.
Opleidingskosten
€ 395,-
Ervaringsscore
8.5
(2)
Incompany training

Op zoek naar een op maat gemaakte training voor jouw organisatie of team? Vraag dan de incompany training aan.

Aanvragen
Wachtkamer

Geen geschikte datum of locatie? Schrijf je in voor de wachtkamer. Dan houden we je op de hoogte van de nieuwe planning.

Inschrijven

Vragen?

Bel of mail ons gerust.

info@watdoejijmorgen.nl
088 - 2032832