Opzichter - Communicatie

Dit onderdeel gaat over de kennis, vaardigheden en houding die je nodig hebt om effectief met klanten én collega’s om te kunnen gaan.
Wil je weten hoe het met jouw kennis van dit thema staat? Doe de zelftest.
Trainingen
-
Van feedback naar feedforward
-
Feedback, lekker belangrijk!
-
Schrijven met een glimlach
-
Effectief & Klantgericht communiceren
-
Beinvloeden op eigen kracht
-
Veilig op huisbezoek gaan
-
Eigen veiligheid in contact met 'verward' gedrag
-
Workshop omgaan met emotioneel en agressief gedrag
-
Het herkennen en omgaan met huurders met een laag verstandelijke beperking
-
Herkennen van en omgaan met huurders met 'verward' gedrag
-
Omgaan met verschillende culturen
-
Interculturele communicatie met statushouders
Vragen?
Wil je meer weten over de mogelijkheden in jouw vakgebied of over een opleiding? Vraag het aan onze experts. Klik hier om contact op te nemen met de helpdesk van watdoejijmorgen.nl